تأیید طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها | صحت انتخابات در تمام حوزه‌ها به تایید رسید جوزپ بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد ترامپ دولت بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی مقایسه کرد فرماندار مشهد: هزار و ۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود وزارت بهداشت فلسطین نسبت به فاجعه پزشکی بی‌سابقه در غزه هشدار داد حماس از عادی بودن روابط خود با قطر خبرداد تجارت و اوکراین محور گفت‌وگوی ماکرون با شی پیام رئیس‌جمهور چین به نشست سازمان همکاری اسلامی جهاد تبیین و مدیریت جهادی نمونه بارز و عینی مقابله با جنگ شناختی دشمن است ورود ناو «شهید مهدوی» به نیمکره جنوبی زمین ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند حماس هیچ توافقی را بدون توقف جنگ نمی‌پذیرد امیرعبداللهیان: فشار‌ها بر اسرائیل احتمال آتش بس در غزه را افزایش داده است اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا مفاد جدید آتش‌بس غزه منتشر شد | آزادی۱۰۰۰ فلسطینی مقابل۳۳ اسیر اسرائیلی درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، نتانیاهو را تهدید کرد
سرخط خبرها

۳ پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش برای جبران تعطیلی مدارس| حق‌الزحمه معلمان کلاس‌های تابستانی چه شد؟+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۴۶۵۰۶
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
  • ۱
۳ پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش برای جبران تعطیلی مدارس| حق‌الزحمه معلمان کلاس‌های تابستانی چه شد؟+ جزئیات
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سه پیشنهاد برای جبران تعطیلات اخیر مدارس گفت: یکی از پیشنهادات بازگشایی مدارس در روزهای پنج‌شنبه است.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف نوری در حاشیه دیدار با وزیر آموزش، خانواده و جوانان نیکاراگوئه اظهار داشت: تعطیلی مدارس در دوران کرونا و پس از آن از ابتدای سال تحصیلی بسیار زیاد و بی‌سابقه است. از رئیس جمهور خواهش کردم فکری برای تعطیلی مدارس شود، اما اکنون در صورت بروز هر اتفاقی، تعطیلی مدارس اولین اقدام است و این در حالی است که مدرسه باید آخرین مکان برای تعطیلی باشد.

وزیر آموزش و پرورش درباره برنامه‌های جبرانی برای عقب‌ماندگی تحصیلی مدارس، گفت: چند پیشنهاد داریم که یکی از این پیشنهادها، برگزاری کلاس جبرانی در روز‌های پنجشنبه، دیگری افزایش سال تحصیلی و برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان است که باید بررسی شود.

نوری درباره ادامه زمان سال تحصیلی یادآور شد: هنوز حق‌الزحمه معلمان در کلاس‌های تابستان با وجود تصویب در ستاد کرونا پرداخت نشده است که باید پرداخت شود. باید بسته‌های جبرانی را برای دانش آموزان در نظر گرفت تا دانش آموزان از برنامه درسی ملی جا نمانند.

نوری درباره برگزاری امتحانات اظهار داشت: اکثر نوبت دوم شروع شده و امتحانات هم مابین آن باید برگزار شود که شب گذشته هم در اطلاعیه‌ای این موضوع را اعلام کردیم.

وزیر آموزش و پرورش درباره احتمال برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان و دریافت شهریه از خانواده‌ها توضیح داد: سال گذشته دانش‌آموزان نیازمند آموزش را شناسایی کردیم و با تعامل مناسب با اولیا مخالفتی برای حضور دانش‌آموزان در کلاس‌ها نبود. امسال هم مدارس غیردولتی باید به گونه‌ای عمل کنند که باری از دوش خانواده‌ها برداشته و هزینه‌ای به آن‌ها تحمیل نشود و موضوع را به طریق دیگری حل کنند.

نوری با بیان اینکه بسیار نگران جاماندگی دانش آموزان هستیم که باید به این‌ها رسیدگی شود، افزود: در بخش دولتی هزینه‌ای از خانواده‌ها گرفته نمی‌شود و این مواردی است که برای گزینه‌های کلاس جبرانی باید بررسی شود تا دانش‌آموزان جا نمانند.

وی درباره برگزاری کلاس‌های جبرانی در روز‌های پنجشنبه گفت: این موضوع مطرح شد تا دانش آموزان به صورت اختیاری روز‌های پنجشنبه برای جبران تحصیلی به مدارس بیایند البته درباره کم و کیف حضور دانش‌آموزان باید بررسی‌های لازم انجام شود و زمینه‌های اجتماعی را هم درنظر بگیریم تا به هدفی که ترسیم کرده‌ایم، دست یابیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
1
در تابستان دو نوع کلاس که از نوع اول دانش آموزانی که شهریه دریافت کردند و نوع دوم تدریس تثبیت بود که هنوز پرداخت نشده است و جالب توجه این که هزینه یک پنجم پولی که گرفتند کل حق الزحمه معلمان را می توانسته‌اند بدهند. این همه پول چی شد ؟؟؟؟؟به جیب کی رفت؟؟؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->